18.02.2012

Lakier BestSence ♥


Gdy trafił w moje ręce już wiedziałam, że będzie moim ulubionym lakierem. Jest to lakier ze ze sklepu kkcenterhk  a ten konkretny znajdziecie tutaj  >klik<.
Lakier sam w sobie jest bezbarwny o pojemności 15ml i zawiera trzy różnej wielkości drobinki coś pomiędzy różowym a fioletowym kolorem  

Od jakiegoś czasu się za takim rozglądałam. Jestem w stanie wybaczyć mu nawet zmywanie przy którym trzeba się trochę namęczyć ;)






Z którym kolorem bardziej Wam się podoba?

85 komentarzy:

  1. na czarnym lakierze wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na czarnym wygląda ładnie, ale o wiele śliczniejszy jest ten jasny kolor i razem wyglądają bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny ten lakier, ale mi się czerń podoba ;o jest genialna! ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu plotkara ;>

    ja ostatnio wciąż trafiam na czerń, która nie kryje dobrze lub robi zacieki ;\

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie , z czarnym najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak to jest jak ktoś się bierze za blogi kiedy jeszcze się nie dobudził, haha ;d nie skojarzyłam ;)

    aaa, to zazdroszczę! Zawsze kochałam czerń na paznokciach, ale od kiedy nie mogłam znaleźć dobrze kryjącego odpuściłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. z czarnym wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na czarnym mi się bardziej podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. na czarnym wygląda magicznie ; o

    OdpowiedzUsuń
  10. haha ja też zrobiłam notkę o fioletowym topperze :)

    fakt, na czarnym pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super lakier!







    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ;) Mi się właściwie na obu lakierach podoba, na czarnym bardziej się odznacza, ale na nudziaku znowu tak delikatnie i subtelnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba kolorki są genialne ale na czarnym jest ładniej podkreślony:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na czarnym zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie na czarnym :)
    świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny lakier, fajnie że ma rożne rozmiary drobinek. Dzieki temu pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tam, nigdy nie jest za pozno ;P
    a jestes na jakis kursach czy chodzisz do szkoly zawodowej lub technikum ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się z tą czernią. Pazurki mają charrrakterrek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko ! zakochałam się :D na czarnym lakierze wygląda mega cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny lakier, sama muszę się w taki zaopatrzyć :)
    Na obu kolorach fantastycznie się prezentuje, jednak czarny jest bardziej w moim guście :)

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z każdym wygląda super. Właśnie to zmywanie takich lakierów mnie przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  22. Od "Zmroku" trzeba się trzymać z daleka. Naprawdę okropna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja, ale cudownie to wyglada ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygląda na paznokietkach!;D
    ja bym używała wersji do jasnych bo mam taki średni, ciemny blond ale używam do ciemnych bo mama też ma ciemne i wiadomo :);D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie może!;D poprosiłam panią w apteczsonie o tą do ciemnych i dała;D tak samo jak poprzednimi razy ;D hihi ;D powiem Ci że mojej mamie po waxie polepszyły się włosy także wizualnie;D ma teraz piękny głęboki ciemny brąz, chociaż siwe już wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie wersje są świetne!
    Lecz do szkoły wybrałabym tą jasną ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. ok:D
    teraz używam Jantaru i (pominę że mam okres a zawsze mi lekko wypadają kłaki podczas okresu i przed) właśnie zaczęło mi się trochę sypać.. dzisiaj naliczyłam 110;/ mam baby hair już ale jednak się boję żeby wax mi nie wywalił ich więcej skoro do niego wracam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. heh:):) no właśnie przy czesaniu. podobno wypada 100-200 dziennie i to normalka jest podobnież więc nie powinnam się martwić. poza tym jakoś niedawno spory stres miałam.. no i piję pokrzywę i skrzyp... i do tego cykl miesięczny... 2 tygodnie temu to mi kilka wypadało podczas czesania :) myślę że to stres i ta faza cyklu miesięcznego... będę dalej o nie dbać i się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się to połączenie:) Ostatnio dużo sie pojawiła tego typu manicure na blogach:) Więc chyba i ja zainwestuje w jakieś ciekawe Toppery:)

    OdpowiedzUsuń
  30. według mnie to oba wygladaja zjawiskowo;)

    OdpowiedzUsuń
  31. z czatnym<3

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. o kurcze, świetny jest ten lakier. W połączeniu z czarnym wygląda mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie w połączeniu z czarnym ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygląda w połączeniu z czarnym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o prosze..;) same z siebie czy wiesz c to spowodowalo ;)) przydalaby mi sie taka wiaodmosc na w razie w ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. przepięknie to wygląda! bardziej przypadła mi do gustu werssja z lakierem nude, Twoje paznokcie wyglądają idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ajj brak witamin = zle odzywianie sie.. masakra mam to samo.. ale jakos nie potrafie. musze isc do gastrologa po odpowiednia diete ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. otagowałam CIę w najnowszej notce :D !

    OdpowiedzUsuń
  39. A jaaaaacieeeeeeee jakie czadowe paznokcie!! W prostocie siła - lakier z drobinkami jest poprostu boski! a już na tych czarnych paznokciach - cud, miód i orzeszki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zostałaś otagowana - powodzenia ;)

      http://worldbyaga.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

      Usuń
  40. Superowe! Zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na czarnym wygląda lepiej :) Świetnie to wogóle wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, boskie są. Bardzo ładnie ze sobą współgrają w obu kombinacjach, jednak mimo wszystko chyba lepiej na ciemnym kolorze. Fajnie wyglądałby też brązowy. Muszę pomyśleć nad zakupem, bo dawno nie byłam tak pod wrażeniem jeżeli chodzi o lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  43. Z czanym, jejKU jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Z czarnym daje fajnego pazura ;)
    Z tym jasnych tez ładnie - klasycznie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się szczególnie ta wersja z jaśniejszym lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. z czarnym wygląda lepiej :P bardzo efektowny, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. beżowy na co dzień, natomiast czarny na dobrą imprezę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny jest! :) Bardzo mi się podoba jak wygląda zarówno na beżowym jak i na czarnym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  49. marze o takich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne pazurki :)
    Podobają mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Lakier super wygląda, na jasnych paznokciach na co dzień, a na czarnych np. na imprezę! :) Podoba mi się takie połączenie:))
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. duży, ale ślicznie się prezentuje ;) dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  53. Z kolorem nude wygląda fantastycznie ten lakier. :) Twoje włosy po tej londzie wyglądają świetnie, zobaczymy jak u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  54. Drugi jest the best.
    Nowy post.Zapraszam.:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Z czarnym przecudownie! ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czarnym lepiej:)
      jutro spbota,więc możesz robić porządek w lakierach,a podejrzewam,że będzie tam się sporo działo;) Masz bardzo ładny kształt paznokcia:>

      Usuń
  56. Blog mnie zauroczył :D Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z czarnym świetnie,pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczny lakier. Też wolę z czarnym.

    Pozdrawiam www.polkainusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. a ja wolę nude, nie lubię czarnych paznokci :) ale ten top chyba korzystniej wygląda na ciemnym lakierze

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem w szoku jak to pięknie wyszło!
    Jutro lecę do sklepu po lakier czarny i nude bo na obu wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne są te lakiery! Ten z drobinkami super... Wersja jasna tak samo ładna jak wersja ciemna. Zdjęcia obłędnie piękne... Nie mogę się napatrzeć! :)) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  62. super z tym ciemnym:) zainspirowałaś mnie:) muszę poszukać jakiegoś podobnego lakieru(tego z detalami) w tutejszych sklepach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Trudny wybór... Wszystkie wersje są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  64. Na czarnym lakierze wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)