27.01.2012

Stemple do paznokci


Nigdy nie używałam stempli do paznokci, ale widziałam bardzo dużo zdjęć z nimi w roli głównej. Efekty z ich użyciem są przepiękne.
Mój zestaw jest ze sklepu kkcenterhk, który miałyście okazję już poznać na blogu.
Zestaw wygląda następująco:

Praca nie jest niczym trudnym, chociaż przyznam się że za pierwszym razem nie potrafiłam dobrze zgarnąć lakieru przez co wzór na paznokciu źle się odbijał. Za drugim razem wyszło już idealnie.




Takie zdobienie jest szybkie i przyciąga wzrok swoją idealnością. Na pewno zaopatrzę się w kolejne płytki ! :) Miałyście już styczność z takim zdobieniem? Co o nich myślicie ?

52 komentarze:

  1. Ja jakoś szybko ze stempelkowania zrezygnowałam, ale muszę wrócić i popróbować kiedyś ;) Tobie wyszły idealnie odbite wzory:), a mi się zawsze coś zjadało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam taki zestaw ale innej firmy i nie wychodzą mi wzorki, lakier nie chce się odbić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jakie ładne stempelki i efekt jaki dają ;) Te z flagami USA, to może niekoniecznie mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile dałaś za takie stemple :)
    Przyznam szczerzę , że jeszcze nigdy ich nie widziałam na oczy a nawet w internecie a co tu dopiero mówić bym ja je miała :) Widać , że stemple to świetna sprawa i muszę sobie takie sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam identyczne ( tylko inną blaszkę :P ) na targu za 3.50 xD

      Usuń
    2. no proszę, a jednak można :)

      Usuń
  8. Aha, dziękuję za podpowiedź ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba się w takie cuda zaopatrzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ochh, z usa mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się właśnie czaję na stemple z Essence :D ale idę zapytać teściowej czy mi pożyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. te gwiazdeczki wygladaja swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!
    Obserwujemy?
    Ja już obserwuje : D A czy ty byś zechciała? :
    http://naszblog1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany! genialne ;) już wiem, co dopiszę do mojej listy must have. Efekt cudowny wręcz ;) Zostałam obserwatorem. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten bazowy lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oTAGowałam Cię ;D http://velvethair.blogspot.com/2012/01/taka-to-owczyni-ze-mnie.html

    Fajny efekt :) Ja nie mam cierpliwości, żeby bawić sie w takie rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Czego to ludzie nie wymyślą, hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie pazurki się prezentują! :) Stempelki są bardzo ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wygląda i ten nudziak ślicznie wygląda na Twoich paznokciach.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam i wygląda to całkiem nieźle, aczkolwiek wolę te samodzielnie namalowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wiesz, że ja też? ale wszystkiego trzeba kiedyś spróbować;d

    OdpowiedzUsuń
  22. o jaaaa jakie piękne te gwiazdki, mam nadzieję, że znajde cos takiego na e-bayu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny efekt:) może w najbliższym czasie kupię sobie taki zestaw stempelków:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poluje na taki, swego czasu był w drogerii Natura, acz cena stosunkowo niska rzucila na ten zestaw cien moich podejrzeń;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne masz pazurki, ładnie to wygląda ; ) A co do fryzury, dodałam taką, jaka marzy mi się od początku ; ) masz rację, postawię na naturalność ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze o tym nie słyszałam, ale jestem urzeczona! Takie wzorki nie należą do rzeczy prostych. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. do tej pory używałam castinga z loreala nr 10.21 bardzo jasny perłowy blond, ale tym razem użyłam farby z avonu ultra jasny popielaty blond i wyszło tak jak widać na najnowszych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nie próbowałam, ale już od jakiegoś czasu myślę nad zakupem czegoś takiego, bo dostaję na głowę malujac coś sama :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sprawa :) gdzie je mozna dostać?

    OdpowiedzUsuń
  30. idealnie masz pomalowane te pazurki, a jaki ksztalt! chcialabym kiedys dojsc do takiego.

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie to wygląda :):):):):)






    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  32. http://cpaniechlaniezmartwychwstanie.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. woooooow!! super! szkoda że u mnie w miasteczku nie można jeszcze tego dostac:/ wygląda świetnie. Masz ładny kształt paznokcia!

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny i szybki sposób na ciekawe paznokcie, kiedy nabierze się już wprawy w stęplowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Pięknie wyszły te stempelkowe wzorki :)

    BTW, też ♥ filmy w reżyserii T. Burtona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne :) Chyba sobie zafunduję takie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem co osobiscie robie zle,ze na stemplu mam wzorek ale juz na paznokiec sie nie odbija;/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo podoba mi się ten pierwszy efekt z gwiazdkami, jest bardzo subtelny i strrrrasznie kobiecy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile kosztuje dostawa z tej strony?
    Czy muszę od razu robić przelew? Jestem niedoinformowana w tej kwestii i wolę zapytać Ciebie. Jeśli będę robiła przelew z konta, to pewnie bank weźmie dużą prowizję za przewalutowanie kwoty.
    Jeśli możesz odpisz - miło by było u mnie na blogu lub na mail:sonja-r@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój ulubiony nudziak to właśnie ten z wibo :) Muszę pokombinować z brokatowymi wstawkami, może z topperami z essence

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)