30.01.2012

Pilomax

Hej, w niedługim czasie pojawią się kolejne recenzje produktów Pilomax. Miałyście okazję już poznać moją opinię na temat jednej z masek, nadal mojego nr 1 ;)

W skład zestawu wchodzą:
  • Natural Classic, Henna Wax, Regenerująca maska do włosów jasnych
  • Aloes Wax, Odżywcza maska do włosów Aloe vera 
  • Kamille Wax, Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych
  • Henna Wax, Szampon do włosów głęboko oczyszczający 

Jest jakiś szczególny produkt, którego recenzję chciałybyście zobaczyć jako pierwszą?

22 komentarze:

  1. czekam na recenzję ;) a najbardziej na szampon do włosów głęboko oczyszających :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam, jestem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny:) Nie spodziewałam się, że ktoś mnie znajdzie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem najbardziej ciekawa wersji z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo ja nic nie miałam z tej firmy więc chętnie poczytam o wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, mój nr 1 to Henna WAX :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się już doczekać, ponieważ maskę henna wax uwielbiam <3 czekam na recenzję ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może pod wieloma względami masz racje ..ale no spodobało mi sie to mieszkanie kolegi xd
    nie znam marki tych kosmetyków.. może kiedyś bd miała okazje poznac ; ))
    obserwuje i licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym mogła zobaczyć recenzję szamponu:) ostatnio jakoś nie mogę znaleźć takiego, który odpowiadał by moim włosom.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To w sumie nie recenzje dla mnie, ponieważ mam ciemne włosy.
    Ale chętnie poczytam o nich opinię.

    Ja używam maski henna wax do ciemnych włosów ale z innej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce zobaczyć recenzję maski do włosów blond. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie posiadam żadnego z tych produktów, dlatego najchętniej poczytałabym o każdym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o tej firmie nigdy nie słyszałam..
    a co do wczesniejszej notki o stempelkach to podobają mi się wzory jakie mozna osiagnac na paznokciach dzieki nim:))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://sparkle-asleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ ja Ci zazdroszczę tego brata!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam, że produkty są rewelacyjne, sama poluję obecnie na maskę :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chętnie przeczytam o szamponie. O maskach juz nie raz czytałam, a o szamponach nikt nie wspominał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zobaczyłabym recenzję kosmetyku do włosów jasnych, więc może być Natural Classic lub Kamille Wax :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam cos z tej firmy,chyba do wlosow jak maska czy wosk ale nie umiem sie do tego przekonac zeby w ogole blizej chociazby z konsystencja sie zaznajomic. dostalam na prezent i tak stoi;p

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)