14.12.2011

Pilomax wax dla blondynek

Z dobry czas temu kupiłam w aptece wax'a myślę, że należy mu się w końcu recenzja.
Uważam go za naprawdę, ale to naprawdę godnego uwagi.

Stosowanie:
Nakładam go na umyte i osuszone włosy. Później nakładam czepek, podgrzewam i zakładam czapkę albo zawijam w ręcznik. I z reguły zabieram się za sprzątanie mieszkania :D Spłukuję włosy ciepłą wodą a na koniec chłodną. 

Wrażenia:
Włosy po zmyciu maski są gładkie, rozczesują się idealnie. Po wyschnięciu efekt jest ten sam. 
Włosy są gładkie,miękkie, nie plączą się i przede wszystkim są lśniące.
Przy dłuższym stosowaniu włosy stały się nawilżone, mniej wypadają i są w  bardzo dobrej kondycji :)
Śmiało mogę powiedzieć, że jest moim nr 1 :)




Tutaj możecie zobaczyć wcześniejsze opakowanie 













25 komentarzy:

  1. ja go nakładam na wilgotne włosy i praktycznie przez cały czas jak waxik siedzi na łepku to suszarka jest na pełnych obrotach;D;D;D
    powiem Ci że efekty są niesamowite, włosy nie tylko mniej wypadają, są nawilżone, itp. ale u mnie po dłuższym czasie stosowania... szybciej rosną. używałam waxu po ścięciu w maju, i obserwowałam wzrost włosa przez 5 miesięcy. włosy urosły mi.. 10 cm. a teraz są za łopatkami, jednak będę musiała je przyciąć dla lepszej kondycji :):):) wax jest w 100% godny polecenia i uwielbiam go!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama czaję się na WAXA, mam nadzieję, że i ja będę mogła się cieszyć miękkimi włoskami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam sporo masek do włosów, wypróbuję na pewno ale jak trochę zużyje zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest również moim numerem 1:) świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  5. wszędzie go pełno :D a ja jeszcze nie miałam okazji go przetestować :) może zażyczę go sobie na mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym miec ta maskę, ale nie mam szans dostac jej w UK:( A moim włoskom przydałoby się cos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosuje, owszem, ale nie dla blondynek hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosuję wax do ciemnych włosów i jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się strasznie włosy plączą więc przydałoby mi się takie coś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o prosze interesujace ;D! a to to jest tylko dla blondynek ;o?

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga :D! Cieszę się, żę do mnie zajrzałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam problemu z włosami.. A mimo to skusiłabym się tyle, że na wersję dla ciemnowłosych!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też lubię Wax ale ten dla ciemnych włosów ;D
    zapraszam na nową notkę !:D

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba każdy używała kiedyś waxa;] To taka klasyka i standard dla każdej dziewczyny dbającej o włosy;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do odpowiedzi na TAG: http://my-red-hair.blogspot.com/2011/12/tag-kosmetyczne-must-have-oraz-wzmianka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. chodzi za mną ten WAX już chyba od roku... muszę wkońcu spróbować, słyszałam, że pobudza również wzrost włosów - nakłada się go również na skórę głowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten produkt, ale nie wiedziałam, że jest wersja dla blondynek...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaa również polecam baardzo ten produkt , jeest świetny co prawda trzeba trochę poczekać , żeby spłukać tę odżywkę . Ale to nie taki wielki prooblem .

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam okazję używać odżywki Wax do jasnych włosów i również polecam!Same plusy

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)