09.12.2011

Fryzura z jednej strony dobierana+ nieład

Hej :) Mam od paru dni gotową dla Was fryzurę, ale kompletnie nie miałam czasu wcześniej jej wstawić.
Nie mam pojęcia jak się nazywa :P


Do dzieła.
Robimy przedziałek z boku, wydzielamy sobie pasmo włosów (od przedziałka do ucha), resztę włosów związujemy albo spinamy, żeby nam nie przeszkadzały. Pasmo które nam zostaje dzielimy na dwa (to na dole znowu sobie spinamy). Z pierwszego robimy warkocz dobierany do połowy głowy z tyły, później przechodzimy w normalny warkocz i związujemy. To samo robimy z naszym drugim pasmem włosów. Rozpuszczamy resztę włosów, kto chce może lekko podtapirować włosy z tyłu :) Zbieramy włosy w koński ogon (ściągamy gumki z naszych dobieranych) i związujemy, ostatniego przeciągnięcia włosów przez gumkę nie robimy do końca. Resztę przypinamy wsuwkami. Jeszcze trochę lakieru i fryzura gotowa.




Polecam wpiąć jakąś ozdobę do włosów w miejscu gdzie spotykają się warkocze a nasz nieład :)  Ja wpięłam małą czarną kokardkę, ale niestety po zdjęciach :P

39 komentarzy:

  1. Dla mnie to jest jakas czarna magia, ja potrafie uczesac tylko kucyka, warkocza, spiac klamra
    i chodzic w rozpuszczonych ;) Ale sliczna jest ta fryzura!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie i na luzie, szkoda że sama tak nie umiem się uczesać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna fryzurka :)) masz talent ! bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Co wprawna ręka to wprawna;) Genialna fryzura! Z chęcią pooglądam inne, plisss;)

    PS. Swój warkocz sama zrobiłam, ale dopiero się uczę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej! Ale super to wygląda. Pasowałoby do jakiejś eleganckiej sukienki na wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://dominikagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna fryzurka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna fryzura ;-)
    zapraszam http://blackbadsister.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie :) Śliczna jesteś i świetna fryzurka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna fryzura ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało :(

    Mam nadzieję, ze następne notki będą się pojawiały :)

    Piękna ta fryzurka. Zdolna jesteś. Mi by to nie wyszło niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny fryz :)
    Uwielbiam kłosy, warkocze, warkoczyki, dobierańce ..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna fryzurka! :) Podziwiam, bo ja jeśli chodzi o układanie włosów to mam dwie lewe ręce! :( Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra :) uwielbiam warkocze szkoda, że nie wszystkie potrafię sobie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  15. powiem ci że jestem tu pierwszy raz a strasznie mi sie podoba!:*
    obserwuje,i wpadnij do mnie może też ci sie spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. żeby to było takie łatwe jak piszesz:D Niestety ja potrafie zaplesc sobie warkocza i nakręcic loki:) Ale ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za odwiedzenie, zasubskrybowanie i mily komentarz. Sliczna fryzurka.
    Pozdrawiam cieplutko. XO

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł i mam nadzieję go kiedyś wykorzystać : DDDDDDDDDDDDDDDDD Ja wpiełabym tam coś delikatnego, albo tak jak ty- kokardkę, albo delikatny kwiatuszek. :)

    ~W miarę chęci zapraszam do siebie, będzie mi miło, jeżeli będziesz obserwować (aczkolwiek nic na siłę), hoopy-style.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka świetna fryzura :)
    byłam wczoraj na zakupach ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne włosy! ;) ajć, a ja mam teraz za krótkie... zapuszczę koniecznie!!!!

    a co do moich pazurków, to pracy nie tak dużo jak by się wydawało ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest genialna, idealna, muszę poprosić mojego Kubę, by mi taką zrobił!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa fryzurka :) Na pewno wyprobuje!


    Ps. zmienilam adres bloga - no coz zapraszam na "nowe" otwarcie. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic mi nie mow o rozbieraniu:) Zawsze robie to byle jak, byle powrzucac bombki do kartonu jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. trafiłam do Ciebie kilka dni temu i przejrzałam wszystkie posty ! podoba mi się, obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Też taką nie raz miałam, fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi sie podoba! :D chyba taka sobie zrobie :D wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne pomysły! będę sledzic fryzurki

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, jak zaczynam dobieranego robić po boku, on nie wychodzi mi zaraz od nasady tylko jakby z 4 cm dalej i już dosłownie krótki splot widać przed kokiem...nie tak jak u Ciebie...Hmm

    OdpowiedzUsuń
  29. łał, super ;-) a na lato jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  30. O! Inspiracja na święta :-) Tylko nie mam grzywki... Ale może coś pokombinuję, by było ładnie :-P

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie mi sie ta fruzura podoba. Teraz raczej takiej nie zrobię bo mam za krótkie włosy - gdzieś do ramion. A miałam prawie do pasa i głupia ściełam. Teraz zapuszczam na nowo, może jak trochę podrosną to spróbuję tego uczesania. ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)