20.11.2011

KKcenterHK

      Hej, pokażę Wam dzisiaj jak można ciekawie ozdobić paznokcie. Naklejki dostałam od sklepu http://www.kkcenterhk.com. Przesyłka doszła po niecałym tygodniu. Bardzo szybko biorąc pod uwagę, że szła z Hong Kongu ;)
Przechodząc do rzeczy, wybrałam wzór X&D Full Nail Art Water Decals- 108




Na odwrocie opakowania znajdziemy instrukcję.


Wycinamy naklejkę, zdejmujemy z niej folię i wrzucamy do wody na około 10 sekund. Następnie przykładamy ją do paznokcia, dociskamy uważając aby dobrze przylegała, opiłowujemy niepotrzebną nam końcówkę i przeciągamy wszystko lakierem. 



I cieszymy się efektem.
W opakowaniu znajduje się niestety tylko 10 naklejek więc trzeba być ostrożnym i nic nie popsuć :) 
Takie zdobienie paznokcie nie jest trudne, ale dla nie wprawionej ręki przydałyby się dwie zapasowe sztuki.
Co sądzicie o takich paznokciach? Podobają Wam się ? ;)

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, ale wybrałabym chyba inny wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądają, cudeńka; )

    OdpowiedzUsuń
  3. spadłaś mi z nieba!
    ostatnio przymierzałam się do kupna czegoś na tej stronce, ale trochę miałam obawy.
    Mogłabyś mi napisać jak zamówiłaś/zapłaciłaś ;>?

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie nie podobaja,ale ja w ogole nie lubie tipsow..a juz tak ozdobionych to zupelnie..

    ale kazdy ma swoj gust:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, podobają mi się twoje pazurki ;)
    poobserwujemy się? :*
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Karola to nie są tipsy, tylko naturalne paznokcie, a naklejki dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. po angielsku się dogadasz;)?

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się bardzo podoba ! wygląd ciekawie i oryginalnie :) bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są! :)
    Śliczny wzór ^^
    Ile za nie dałaś? Czy dostałaś? :>

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. aha ale wygladaja jak tipsy.:)
    a dostalas je,wiec pisalas do nich,czy sami ci przyslali??

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy efekt :)
    obserwujemy? pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są baaardzo efektowne! Dzięki za odwiedziny, dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy efekt ;)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, ale ja nie mam takich prostych i długich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo bardzo mi się to podoba :D ale niestety nie takie cuda na moje paznokcie.. a raczej ich skrawki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł, ale niestety moje paznokcie na to się nie nadają... bo nie mam ich ani takich ładnych długich i prostych a do tego niestety walczę z tym, żeby w końcu nie obgryzać paznokci... póki co jednak ciężko z tego nałogu wyjść :(

    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba miec dlugie i fajne paznokcie;) jak dla mnie wyglada to zbyt "tipsowato";)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba efekt. Fajnie to wygląda:)

    PS> Znowu mogę dawać komentarze na blogspocie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyszło. U mnie naklejanie zakończyło się niepowodzeniem :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)