16.11.2011

Ja, diablica. Ja, anielica

      Skończyłam czytać "Ja, anielica", która miała premierę końcem września. Książka jest tak genialna, że przeczytałam ją w jeden dzień. Tak jak z resztą pierwszą jej część "Ja, diablica" od której nie potrafiłam się po prostu odkleić. Czytając je nie muszę jeść, pić, spać. Autorka przenosi nas w zupełnie inny świat. Rzeczywistość przestaje istnieć. Poznajemy w nich bardzo ciekawe i znane nam postacie.
Książki są napisane lekko i z humorem. Można je czytać nie raz ;)
Polecam z całego serca i czekam z niecierpliwością na "Ja, potępiona". ;)

 "Gdy dwudziestoletnia Wiktoria zostaje zamordowana, zaczyna nowe życie. Dosłownie. Trafia do piekielnego Los Diablos, gdzie dostaje intratną posadę diablicy. Jej zadaniem jest targowanie się o dusze zmarłych, czyli potencjalnych nowych obywateli Piekła. Jednak Wiktoria nie potrafi pogodzić się ze swoją przedwczesną śmiercią, dlatego ciągle wraca na ziemię. Postanawia też zawalczyć o miłość swojego życia i... wybrać między przystojnym diabłem Belethem a śmiertelnikiem Piotrem. Ja, diablica to wybuchowa mieszanka dwóch rzeczywistości - ziemskiej i piekielnej; to również korowód barwnych postaci, takich jak neurotyczna Śmierć, narcystyczna Kleopatra (tak, TA Kleopatra) czy diaboliczny Azazel, którego plan przewiduje zdobycie władzy nad całym światem piekielno-niebiańskim. Pisarka umiejętnie korzysta z dobrze znanych, popkulturowych tematów, odświeża je i bawi się nimi. Łącząc najlepsze cechy romansu, kryminału i powieści fantasy, stworzyła pełną humoru i - mimo kontrowersyjnego tematu śmierci - delikatnie zmysłową książkę."


 "Beleth, Azazel, Kleopatra i Śmierć znani z powieści Ja, diablica powracają! A to oznacza, że już nikt nie będzie się nudził.
W życiu Wiktorii ponownie zjawia się przystojny diabeł. Rozbija jej związek z Piotrem i ma nietypową prośbę - chce odzyskać swoje anielskie skrzydła. Czy dziewczynie uda się zwrócić złotookiemu Belethowi marzenia? Przed Wiktorią stają naprawdę trudne wybory - bo z jednej strony zabiegający o jej miłość śmiertelnik, a z drugiej... no właśnie, diabelnie przystojny upadły anioł. W dodatku akcja przeniesie się do nieba. A tam pojawią się kolejni bohaterowie - zabawne putta, podstępny Moroni, rodzice Wiktorii i oczywiście syn szefa, jeżdżący najnowszym maserati...
Nieprzyzwoicie zabawna książka o niebiańsko-piekielnej rzeczywistości. Do diabła - to trzeba przeczytać!"
                                  



11 komentarzy:

  1. hm całkiem cos innego jak dla mnie, nic podobnego nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ciekawe książki :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, I like your pictures on your blog!
    so nice!

    check out mine :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł na temat książki. Z chęcią sama bym przeczytała, ale niestety lektury...

    OdpowiedzUsuń
  6. nice blog!!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachecilas mnie do przeczytania tej pozycji ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wybrana przez Ciebie rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hihihi dzięki dzięki;D
    Poczytałabym coś nowego, np to co prezentujesz ale lektura goni lekturę i nie mam czasu :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No no... ja też zaciekawiona;) na pewno przeczytam!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)