21.10.2011

Ziaja lawendowy szampon do włosów przetłuszczających się

        Jest to mój ulubiony szampon pisałam trochę o nim tutaj,  ale należy mu się osobna notka.
Po skończeniu całej butelki, zaczęłam używać innego szamponu , który miałam z w domu . Niestety po tygodniu okazało się, że muszę znowu myć włosy codziennie. Nie było by w tym nic złego ale przy mojej długości dużo czasu schodzi mi na suszenie.
Kupiłam kolejne opakowanie Ziaji i teraz już wiem, że nie zmienię go na żaden inny.

             plusy
+ dobrze się pieni,
+ ładnie pachnie,
+ dobrze oczyszcza,
+ używając go myję włosy co 2 dni a i na 3 nie jest źle ;) 
+ niedrogi


            minusy
   nie zauważyłam ;)





28 komentarzy:

  1. mam z tej serii szampon,ale chyba ogórkowy:p

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje, bardzo mi miło również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę myć włosy codziennie, używam shaumy i w sumie bym się nie zdziwiła jakby ziaja nie podołała moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie słyszałam o nim, ale recenzja fajna, pewnie zakupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja już ten szampon znam :) i także przyłączam się do pozytywnych opinii. Dodam, że ogólnie Ziaja ma bardzo dobre kosmetyki. Co lepsze - wcale nie mają jakiejś magicznej ceny.

    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam szamponu z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz testuję Garniera i mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. W Naturze ostatnio był taniej (nie wiem, czy nadal jeszcze nie ma tej pomocji..) i miałam wziać spróbować... ale w końcu nie trafił do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro tak mówisz, to kupię jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie próbowałam szamponów tej firmy. ziaja na razie u mnie góruje w postaci kremu z koziego mleka. :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie te szampony niestety się nie sprawdziły :( testuję teraz jakiś Eco z The Body Shopu i jest bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym szamponie :) ziaja,to ogólnie dobra firma,sama mam mleczko do demakijażu i krem kakaowy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmm... lawenda :) muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam do włosów suchych i byłam zadowolona :) ziaja jest chyba moją ulubioną firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny :-) Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to fajny pomysł na header - bardzo mi się podoba :))
    Co do szamponów ziaji to ja niestety nie mogę się wypowiedzieć, bo jeszcze nie używałam, ale uwielbiam całą serię kokosową <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!

    www.zagufashion.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się ciekawie ;)
    dodajemy? ; p

    OdpowiedzUsuń
  18. mam taki żel pod prysznic ;DDD alee szmapon sie wydaje interesujący ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo dobrego już o nim słyszałam :) możliwe, że spróbuję ;D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam, ale mi nie pomógł :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupiłam z tej serii szampon do suchych włosów. Jeśli nałożę również odżywkę z tej serii to włosy są super :) Jednak wcale szampon się nie pieni i włosy są takie sztywne podczas mycia :(

    Zapraszam częściej do siebie, będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ziaja ma naprawę kilka fajnych kosmetyków i do tego nie drogich.

    Zapraszam na Rozdanie jak można :)
    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. używam aloesowego i jestem bardzo zadowolona, nie ma silikonów i nie obciąża włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi strasznie ten szampon plącze włosy, koniecznie muszę po nim użyć odżywki bo inaczej kaplica :)

    zapraszam do siebie anitk4.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja po każdym myciu używam odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam cię do siebie. http://www.zwyczajne-niezwyczajne.blogspot.com/

    przerzuciłam się ze "słodko-gprzkiego życia" :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)