25.10.2011

Maść propolisowa

           Nie wiem czy o niej słyszałyście. Mi pomogła rok temu na lekkie odmrożenie palców u dłoni. Skutki chodzenia na spacery z psem w rękawiczkach bez palców :)
          Maść ma działanie przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybicznie. Bardzo dobrze radzi sobie z gojeniem ran.
Nawet takich po ugryzieniu psa - widziałam ;)
Gdzieś wyczytałam, że w związku z jego działaniem przeciwbakteryjnym może radzić sobie z trądzikiem. Za bardzo nie miałam na czym testować, ale gdy pojawiła się mała czerwona krosta  posmarowałam ją od razu maścią. Na drugi dzień była mniej widoczna. A po kolejnym posmarowaniu na noc- rano nie było po niej śladu ;)





Wskazania:
trudno gojące się rany,
odmrożenia,
skaleczenia,
oparzenia,
odleżyny

25 komentarzy:

  1. ja używałam innej maści jak poparzyłam sobie rękę, ale słyszałam o niej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy o niej nie słyszałam, muszę spróbować :)
    zapraszam do obserwowania, czeka wiele niespodzianek!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo świetne ;) ale nie używałam go bo nie miałam takich problemów z odmrożeniem itp. Ale jak coś takiego będę miała, nepwno kupię! obserwuje oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze obecna w mojej apteczce ;) ale że na krosty ? :) muszę wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice blog! I'm following you! :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam, ale dobrze wiedzieć, że taki produkt istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Nie słyszałam o tej maści, wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Parę razy się nad nią zastanawiałam i chyba w końcu się zdecyduję :)
    zapraszam do obserwowania :) anitk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. póki co jeszcze nie jest tak zimno więc mozna je śmiało nośić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odmrożenie brr ;/ dobrze,że zaopatrzyłam się w ciepłe rękawiczki na zimę :)Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można takie cudo dostać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, co do maskary to powiem Ci, że ja cały czas kupowałam Rimmela i byłam pewna że nie znajdę lepszego tuszu ale zaryzykowałam i jak widzisz strzał w dziesiątkę ;p Daj znać jaką w końcu kupiłaś :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lotta ja tą maść dostałam, bo nic mi nie pomagało, ale na pewno w aptece i u Pszczelarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro tak działa na pryszcze to muszę ją mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm ciekawy blog, ładnie zrobiony.
    rozejrzę się za tą maścią. ;P
    obserwujemy?
    zapraszam również do mnie . ;dd

    OdpowiedzUsuń
  16. często słyszałam o tej maści, podobno potrafi zdziałać cuda we właściwie każdej dziedzinie.
    btw- bardzo ciekawy blog<;

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze czytać blogi bo na prawdę można się dowiedzieć różnych ciekawych rzeczy... muszę spróbować tej maści :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)