14.10.2011

Kalendarz

      Mam dobrą pamięć, ale bardzo krótką. Wszystko muszę zapisywać i w efekcie mam dużo karteczek w portfelu, albo gdzieś zapisane w zeszycie. Łatwo można się domyślić, że i tak zapominam, bo nie mogę nic znaleźć. Notatki w telefonie też nie pomagają. Ostatnio zaczęłam przeglądać kalendarze i wczoraj natrafiłam na jeden jako dodatek do gazety.
Jest dobrze wykonany, w kolorze ciemnego brązu, boki kartek są jakby "złote". Wygląda na taki który jest w stanie dużo w torebce przejść. Zresztą same zobaczcie ;)




18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajny! :) Ja czekam na kolejną urodę, będzie w niej właśnie kalendarz :) A teraz polegam na własnoręcznie zrobionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci dobrze:) masz śliczny kalendarz! ja zapisuje wszystkie sprawdziany i kartkówki w swoim bo bym tego nie zapamiętała, tak tego dużo ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kalendarz, zdradzisz w jakiej gazecie go dorwałaś? :D


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na giveaway, który organizuje wraz ze sklepem ClubCouture :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, właśnie rok się kończy i zawsze szukam jakiegoś poręcznego i niewielkiego kalendarzyka. A ten wygląda super, jest w fajnym kolorze. Na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wyobrażam sobie roku bez kalendarza, jakoś trudno mi się zorientować w czasie bez niego i wszystko odkładam na ostatnią chwilę lub przypominam sobie za późno..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kalendarz:) i bardzo dobry pomysł, ja tez wszystko zapisuje bo bym nie ogarnęła wszystkiego co mam zrobic:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, kalendarz to bardzo przydatna rzecz :) U mnie wsumie spełnia rolę kalendarza - przypominajki, ale tez troche takiego brudnopisu ;)

    A tak w ogóle to zostałas otagowana na moim blogu: http://kolorowy-kuferek.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny :)
    I uwazam, ze taki notatnik/kalendarz to doskonaly sposob, zeby sobie wszystko zaplanowac i zorganizowac! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, elegancki kalendarz, ja niestety tez mam skleroze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie poszukuję małego i poręcznego kalendarzyka ;p w jakiej to gazecie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ahhh jak ja lubię kalendarzee;p. alee szybko mi się nudzi zapisywanie notatek;p. cóz poradzić xd.
    zapraszam do siebie;)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kalendarz, zawsze się przyda ;D
    Ja również niedawno zaopatrzyłam się w kalendarz, ale z empiku ;)
    zapraszam do mnie +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mam taki sam problem z tymi karteczkami.. Portfel robi sią taaaaaki gruby! (szkoda, że nie od pieniedzy;)Także kalendarz uważam za pomysł genialny:)
    A w ogóle świetny blog!:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)