01.08.2011

Zakupów ciąg dalszy :)

Hej,
Przypomniałyście mi, że dawno nie byłam z mamą na zakupach. Korzystając z tego że ma teraz wolne wyskoczyłyśmy jak za starych czasów.
Ostatnio wstawiałam bokserki za które dałam 10zł, wyobraźcie sobie że teraz były przecenione jeszcze bardziej :D I oczywiście ostatnie "s". Koszulka w paski "m", świetnie wygląda z jednym ramieniem opuszczonym ;)
Nie mogło zabraknąć też czegoś do włosów. A i jeszcze rajstopy czarne mocno kryjące, których brakuje za zdjęciu. Kiedyś też je kupiłam i trzymają się o dziwo b. dobrze a mają już około roku, żadne oczko nie poszło ;)


I przedwczorajsze zakupy o które pytałyście ;)











37 komentarzy:

  1. Super zakupy :) Widzę próbki odżywki goldweel - używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy ,najlepsze są buty i rajstopy!:) Podoba mi się tu!
    Pozdrawiam,zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuj i napisz jak Ci poszło;] Czekam na informacje;) Pozdrawiam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja mam perfum z playboya ♥
    Ta niebieska bokserka mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. acchhhh!!!:) piękne te rajstopy, chcę takie :) albo w serduszka ale nie wiem gdzie je kupić ;< a bokserki w tesco po ile są?:) wybrałabym się po nie:) trampki ubóstwiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy ;)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo zaprezentuj je na sobie!

    OdpowiedzUsuń
  8. rajstopy cudowne! I trampki cudowne ;o
    uwielbiam takie zwykłe, proste bokserki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zakupy :)) Rajstopy mają fajny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie rajstopy te w kropki :DDD :))
    aaa i pleyboy :D kocham ich dezodoranty i perfumy :DDD
    też lubis zkukurydzę? miło :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeju, trampki! *_* gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog ;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga+ obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rajstopy w te kropki są fantastyczne :D Wyglądają tak zabawnie, że aż chciałabym takie mieć. Zdecydowanie dodają charakteru :D:D

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rajstopy w kropeczki - rewelacja !!! Zachwycaja ;)
    widać, że zakupy były udane ;)
    z mamą najlepiej się kupuje ;)
    dodaję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewu dopiero będę testować odżywki i szampon ;)

    Marta Rajstopy kupiłam w Real'u ;)
    Top z F&F za dyszkę ;)

    szaszka mama je gdzieś znalazła i zadzwoniła z pytaniem czy nie chcę, także nie wiem

    Asia ojj tak zakupy z mamą to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaja to kiedy mnie ścinasz? :)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  17. super trampki! obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam ponownie do mnie;] Post jak zrobić pudełeczko czeka na Ciebie!:)
    Pozdrawiam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Trampki i rajstopy - dobrze by wyglądały w mojej garderobie, tak :)
    Czekam na opinie o bazie Kobo, jestem niesamowicie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  20. 5 zł?! muszę namówić tatę na tesco i w ogóle;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś oTAGowana! Więcej info na http://kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. są i rajstopy w kropeczki, które tak lubię;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. O świetnie, dzięki za info o fotkach :) Śliczne są te rajstopy i różowa bluzeczka :)! W ogóle świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo to byłabym wdzięczna, gdybyś zapytała jak będziesz u mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. heh ;)) mam właśnie nadzieje, że te ampułki mi pomogą, bo mam bardzo mało włosów po wyprostownaiu i są mega zniszczone ;]
    a UZO nie próbowałam mimo, że mam gdzieś xD to ma ponoć taki jakiś kastzanowy smak, co nie? :))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne : )
    naprawdę bardzo mi się spodobało : )
    liczę na dodawanie do obserwowanych .

    mam nadzieję, że się spodoba ; **

    www.oldcool-ada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. no no,fajne zakupy ;]
    obserwuje i licze na to samo.
    zapraszam na http://rybciaxx.blogspot.com/
    ps.nie jestem jako rybciaxx ponieważ coś popsułam .

    OdpowiedzUsuń
  28. rajstopy są super! :)

    obserwuję i zapraszam do mnie,
    www.makelifeloveable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bokserki,trampki i rajstopy - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne tenisówki :)
    Gdzie je dorwałaś?

    W ogóle zakupy bardzo udane.
    Rajstopki mega seksowne.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zobaczysz nowy :) i zdecydowanie to wyraza mnie . Ale wczoraj nerwy wzieły górę. bo osoba która kopiuje oskarża mnie o plagiat . ha ha .o którym nie miałam pojecia. A że ktoś ma cos podobnego itp to przeciesz nic nie znaczy ,nie trudno wymyśleć nagłowek .

    ale mam lepszy pomysł i udowodnę nie innym tak o ,że pomysłow mi nie brakuje :)> tylko program wczoraj mi sie zepsuł i nie moglam zmontowąć ;(
    I chyba nerwy dobrze zadziałały bo stworzylam lepszy i bardziej pomysłowy.


    a co do zakupów są świetne . mam ten sam perfum i podobna bokserkę. rajstopy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super koszulki :) zastanawiam się, czy jesteś fryzjerką ??

    OdpowiedzUsuń
  33. Rajstopy w kropki mi się podobają. ;D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)