02.07.2011

Fryzura: włosy spięte z jednej strony

Hej ;)
Chciałam pokazać Wam dzisiaj fryzurę, jedną z moich ulubionych i częstą jaką robię. Niestety padły mi baterie w aparacie, zdj zrobiłam kamerką, ale ich jakoś pozostawia wiele do życzenia.
Włosy dzisiaj mam spięte z jednej strony na gładko, czasami robię w tym miejscu warkocz dobierany który podpinam pod resztę włosów ;)
Do tego standardowo już kolczyk (pawie piórko) tylko w jednym uchu ;)

Pogoda jest okropna, cały czas leje - więc nigdzie się dzisiaj nie wybieram.
Na śniadanie/obiad pizza ;) Mam nadzieję, że długo nie będę na nią czekać :p


22 komentarze:

  1. lubię takie fryzury :)) a tobie w niej bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie tak sobie wlosy spinac.. niestety ja musze troche zostawiac z jednej strony bo mam mega odstajace uszy haha :D i jeszcze za krotkie mam te wlosy to mi wylaza i sie buntuja troche ^^

    hehe no to widze ze podobnie ;D i zorbilas mi ochote na pizze! ;DD
    robilas w jezyku? i jak? nie balas ze cos sie stanie? bolalo? bardzo?
    ojj za mna tez tattoo chodzi <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurce.
    Pogoda jest tragiczna ... a mamy już lipiec.
    Jak możesz to poleć oleje, które u Ciebie najlepiej się sprawdziły :)
    Ja jak nie moge już pokrzywki wypić to słodze ją troche słodzikiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahjaaaa czyli no przy dobrej jakości kolczyka nie ma szans na wykręcenie sie i polkniecie ;)) wiec w sumie fajnie i dobrze ze mowisz :D cyzli musze sie stresowac zeby sie znieczulic :D najs ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wygląda jak sie ma spiete tak jak u ciebie :)
    Bo niektórzy gola cały bok ale mi sie to nie podoba i nie zciełabym tak włosów /

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;) No i śliczne włosy ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNIE! :*
    coś jest nie tak z bloggerem, bo np. mi nie wyswietla sie gadzet 'OBSERWATORZY' :( _ZŁY_

    OdpowiedzUsuń
  8. # mi też jedno ucho odstaje lekko, ale już się przyzwyczaiłam i mi nie przeszkadza ;)

    # Od wczoraj to praktycznie jeden kolczyk mi został, bo drugi pies mi wymęczył :D ale tylko raz zdarzyło mi się nosić dwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite kolczyki ^^
    Widzę po krótkim opisie Twojej osoby, że lubimy to samo. Tim Burton, Piraci z Karaibów.
    A właśnie, jeśli Piraci, to spodobała Ci się część "Na nieznanych wodach" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie samo podejście. 3D, ogólnie nie lubię filmów w 3D. Nie mogę się skupić, niewyraźnie wszystko wygląda, kolory nie są takie żywe. Ee to wszystko skopało urok filmu niejednego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kolczyk, ślicznie Ci :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. wielokrotnie próbowałam, a pomoc google jak zwykle zawodzi. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahaaa i tak do końca nie wiem o co chodzi, ale to dlatego, że nie miałam i nawet się nie rozglądałam za kolczykami do języka ;)) a jakie to ejst uczucie mieć go tam :D?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahaaaa to o to chodzi ;)) noo właśnie zawsze tak jest w sumie ^^ z kolczykami w uszach też tak było, że je czułam a etraz nic ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. ZNAM TEN BÓL . -.-
    A potem ile razy jest tak, że okazuje się, że to, czego szukałam było pod moim nosem. ~ściana~

    OdpowiedzUsuń
  16. Podzieliłabyś się tą pizzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasuje Ci do rysów twarzy. Też tak często sobie upinam włosy - wygodnie i z charakterem ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)