29.06.2011

Pielęgnacja włosów

Hej ;)
Notka miała być wczoraj, ale.. no nie ważne :)
Te kosmetyki które tu widzicie są moimi ulubionymi ;)  No tylko joanna średnio w sumie wypada ;)

1. Szampon Ziaja do włosów przetłuszczających się - jak dla mnie bardzo dobry szampon, myłam włosy codziennie a z tym szamponem co 2 dni ;) Także jak najbardziej działa. Co prawda teraz nastała fala upałów  i często się opalam więc i tak  myję włosy codziennie ;)

2. Odżywka elisse regenerująca (włosy suche i zniszczone) potrzebowałam szybko niedrogiej odżywki do włosów, tylko do ułatwienia rozczesywania włosów. Używam ją około 2tyg. i przypadła mi do gustu ;)

3. Joanna balsam - to właśnie ją kupiłam przed odżywką elisse do ułatwiania rozczesywania, ale to nie na moje włosy. Odżywka jest bez spłukiwania( nie zwróciłam uwagi w sklepie), ale i tak ją spłukuję, włąściwie to nie wiem co ona tutaj robi :D

Resztę opisów kosmetyków jak : Aussie, Gloria, olejek Vatika i jedwab chi  znajdziecie >>tutaj<<




W ogóle przepadł mi jedwab z 2 dni temu, stąd stare zdjęcie :)

5 komentarzy:

  1. Kaja dzięki za ten post! a ta odżywka elisse to tylko ułatwia rozczesywanie czy naprawde widać jakieś efekty regeneracji włosów zniszczonych?
    U Ciebie też tak gorąco u mnie dzisiaj w słońcu 38 stopni i wypróbowałam Twój napój z miętą pychotka.Pozdrawiam gorąco;) Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika ta regeneracja to pic na wodę ;) żaden kosmetyk nie jest w stanie zregenerować włosów. Przy długim stosowaniu może działać kondycjonująco, nic więcej ;) Każde uszkodzenie włosa jest trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam balsam z Joanny i jest dobra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaju napisz mi proszę w jaki sposób używasz ten olejek vatika?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ubielbiam kokos z vatiki :P moje włosy po nim pachną caaaaaały dzień^^

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)