24.06.2011

Kuchnia: Pierś z kurczaka w sosie śmietanowym na ostro ;)

Składniki:

  • makaron ( najlepiej penne)
  • pierś z kurczaka
  • przyprawy : papryka ostra, sól, czosnek 



        Na sos:

  • śmietana 30%
  • serek śmietankowy naturalny


Pierś z kurczaka kroimy w kosteczkę, doprawiamy, smażymy ;)

Śmietanę i serek mieszamy ze sobą w miseczce i dodajemy do gotowego już kurczaka 
Czekamy do zagotowania i gotowe  ;)
Szybko i pysznie - mój ulubiony obiad który mogę jeść codziennie ;)






12 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie :) Ja dzisiaj robię jakieś dobre hot dogi. Ostatnio na stacji orlen wyczaiłam dobre bułeczki i potem się pobawię w kuchni :D
    + będę wpadać częściej. dodajemy do obserwatorów? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję . dodałam też. :D moja kol. ma taki sam telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie proste dania - wygląda smacznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. спасибо!
    твоя еда выглядит такой вкусной мм)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamuniu, mniam! uwielbiam sos śmietanowy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Skorzystam z tego przepisu:) tylko mi powiedz czy ten sos dodaje na patelnie do kurczaka?i to razem podtusić..i wtedy na makaron wszystko dać tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę skorzystać z tego przepisu ;)) nawet zaraz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! czy ktoś się podzieli ze mną i napisze mi czy faktycznie dobre takie jedzonko? :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)